Moje food blogy

S publikací receptů na internetu jsem začala v roce 2018. Některé z původních blogů jsem prodala, jiné jsem si nechala a používám je jako podpůrné weby pro moje hlavní projekty. 

Ty jsou nyní tři:

Co je mým cílem

Mým hlavním cílem je získat na food blozích dostatečnou návštěvnost, zapojit se do elitních reklamních sítí a jejich reklamy pak zobrazovat na webech. Za to pak dostanu zaplaceno.

V praxi se tomu říká monetizace blogu prostřednictvím zobrazování reklam. Jedná se o jednu z nejčastějších forem výdělku pro food blog.

Strategie získávání návštěvnosti blogu

Za základní zdroj návštěvnosti jsem si zvolila vyhledávače, především Google. Na pomoc si beru SEO marketing, zejména optimalizaci obsahu tak, aby byl napsaný recept sympatický jak návštěvníkům, tak vyhledávačům.

Takhle to zní jako zaříkávačka, kterou se ohání kdejaký markeťák. Věřte ale, že napsat skvělý obsah a správně ho se vším všudy editovat dá pořádnou fušku, vyžadující notnou dávku zkušeností.

Sociální sítě beru jako doplňkový zdroj návštěvnosti.

Krátké představení mých food blogů

Cook Like Czechs

Foog blog vedený v angličtině jsem odstartovala v březnu 2020 jako covidový projekt. Blog je zaměřený na tradiční české recepty a dále na recepty ze sousedních zemí (Slovensko, Rakousko, Maďarsko).

Culina Bohemica

Foog blog vedený v němčině se na světlo internetového světa vyloupnul na konci března 2021. V podstatě kopíruje recepty z anglického blogu a představuje je německému publiku.

Klasické recepty

Můj benjamínek, food blog založený na začátku srpna 2021. Protože byznys se má škálovat, opět se jedná o jedny a tytéž recepty, tentokrát v českém jazyce. 

strategie pro food blogy

FB SKUPINA FOOD BLOGGING CZ & SK

Získejte užitečné tipy na založení a vedení úspěšného food blogu v podpůrné skupině na Facebooku.